reklama

Koho si Penta nekúpi

Nikdy som nepovedal, že finančná skupina Penta je zločinecká organizácia. Jej dnešný pokus v Novom čase však nasvedčuje tomu, že ten čas dozrel. Hovorca Penty tvrdí, že som sa s touto finančnou skupinou stretol v roku 2008. Je to lož. Pravda je takáto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (80)

- nešlo o rokovanie Penty, ale o rokovanie právneho zástupcu zdravotných poisťovní, ktoré chystali podnet na ústavný súd proti Ficovmu zákazu zisku;

- nešlo o utajené stretnutie v konšpiračnom byte, ale o diskusiu na pôde parlamentu a nie medzi štyrmi očami s Haščákom, ale s opozičnými poslancami a právnymi expertmi s právnikom zdravotných poisťovní.

Na túto diskusiu ma zavolali preto, lebo som verejne vyhlasoval, že nesúhlasím s podaním na ústavný súd v tejto veci. Chceli ma presvedčiť, aby som zmenil názor. Nezmenil som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom sa ma rodinní príslušníci majiteľov Penty snažili presvedčiť cez mojich známych, ktorých zatiaľ nebudem menovať, aby som zmenil názor. Nezmenil som.

Dnes sa ukazuje, že to bolo jedno veľké spoločné divadlo Haščáka a Fica. Penta si napriek "zákazu" vytiahla zo svojej poisťovne 461 miliónov eur a teraz sa môže tešiť na zoštátnenie, ktorým im Fico zaplatí ďalších 400 miliómov. Čistý zisk 861 miliónov eur. A to ešte pomlčím o tom, že dlží štátu 88 miliónov eur na daniach - čo je v každej normálnej krajine daňový trestný čin.

Penta dobre vie, že ak by zvolávala takéto stretnutia ona, nikto by na ne neprišiel. Lebo by to bola hanba. Aj Robert Fico to už v marci 2006 vedel, preto sa s Haščákom stretol v utajenom byte. O dva mesiace po jeho návšteve na Vazovovej na mňa finančná skupina Penta podala žalobu na milión korún za tento výrok z diskusnej relácie:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Jediná vec, ktorá mňa mrzí na zdravotnej reforme je, že sa k relatívne veľkým majetkom v zdravotníctve dostali práve tie finančné skupiny, voči ktorým sme v rezorte spravodlivosti, napríklad v oblasti konkurznej mafie, veľmi intenzívne bojovali."

Fakt, že stretnutie so zástupcami zdravotných poisťovní z roku 2008, teda dva roky po podaní tejto žaloby na moju osobu, vykresluje Penta ako rokovanie s ňou svedčí o tom, že páni z Digitalparku strácajú nervy. Za posledné roky si totiž zvykli na to, že politikov môžu kupovať alebo vydierať. Ale tá generácia politikov raz skončí. A ten čas sa blíži.

Daniel Lipšic

Daniel Lipšic

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Predseda hnutia NOVA. Právnik, poslanec NR SR, bývalý minister vnútra SR (2010-2012), bývalý minister spravodlivosti SR (2002-2006). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenépolitika

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu