reklama

Fakty o Vianočnom koncerte

Keďže niektoré médiá sa nás na reakciu už ani nepýtajú, skúsim zhrnúť nieoľko faktov k téme Vianočného galakoncertu Ministerstva vnútra SR.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vianočný koncert (nie večierok) robí tradične Ministerstvo vnútra SR už viac ako 10 rokov. Koná sa v Koncertnej sále Slovenského rozhlasu pre asi 500 ľudí. Na koncerte hrá rezortný orchester, Hudba MV, ktorý si vždy pozýva sólistov, s ktorými hrajú mix gospelových, ľudových a muzikálových skladieb. Repertoár, ako aj výber sólistov, boli vždy výlučnou doménou dychového orchestra. Ja som sa o repertoári a sólistke dozvedel až z oficiálnej pozvánky. Urobil som však dve veci:

(1) zrušil som recepciu, ktorá stála každý rok približne 15 000 Eur (jedlo a nápoje, vrátane alkoholu),

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(2) dal som pokyn nepozývať len funkcionárov našich zložiek, ale aj všetkých radových policajtov, hasičov a záchranárov, ktorí boli v tomto roku ocenení za hrdinský čin - väčšinou za záchranu ľudského života.

Aj z tohto dôvodu bude tentoročný Vianočný koncert asi o 50% lacnejší, ako to bolo v uplynulých rokoch. Je mi ľúto, že denník, ktorý informáciu o koncerte priniesol, to urobil v takejto zmanipulovanej podobe. Ale pri tomto denníku ma to zase až tak neprekvapuje.

Daniel Lipšic

Daniel Lipšic

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Predseda hnutia NOVA. Právnik, poslanec NR SR, bývalý minister vnútra SR (2010-2012), bývalý minister spravodlivosti SR (2002-2006). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenépolitika

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu