reklama

Prečo budem voliť A. Kisku

Pred niekoľkými týždňami som sa prvýkrát stretol s Andrejom Kiskom. Pri káve sme debatovali o kauze emisie a o prezidentských voľbách. Povedal som mu, že hnutie NOVA nechá pred prvým kolom svojim sympatizantom voľnú ruku vybrať si niekoho zo stredo-pravých kandidátov s tým, že v druhom kole verejne podporíme Ficovho vyzývateľa. Na záver sme sa rozprávali o diskreditačných kampaniach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (122)

Povedal som mu, že čím väčšou hrozbou bude pre Fica a za ním stojacich oligarchov, tým viac sa budú útoky stupňovať. Treba to len vydržať. To, čo sa deje, je úplne prirodzené: ak niekto nehrá so systémom a s tými, ktorí ho roky ovládajú, tak sa ho pokúsia zlikvidovať. Poznám to z vlastnej skúsenosti. Od spustenia vyšetrovania kauzy Gorila som zažil rôzne diskreditačné kampane financované polomafiánmi, oligarchami a finančnými skupinami.

Napriek tomu, že som útoky na Andreja Kisku predpokladal, svinstvá, ktoré naňho chŕlia médiá spriaznené s oligarchami (najmä Pravda a TA3), prekonali všetky moje očakávania. Takáto antikampaň stojí nemalé peniaze. Keď to niektorým oligarchom stojí za investíciu, je zrejmé, že im tečie do topánok. A je mi ľúto, že pokušeniu hodiť polienko do ohňa neodolali ani niektorí opoziční prezidentskí kandidáti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som presvedčený, že človeka, ktorého likvidujú iba preto, že je ohrozením pre súčasnú vládu oligarchov, sa treba zastať a vyjadriť mu solidaritu.

Andrej Kiska má za sebou úspešný príbeh človeka, ktorý nemyslel v živote len sám na seba.

Súčasne je to jediný kandidát, ktorý má šancu poraziť Roberta Fica.

Preto budem voliť Andreja Kisku. Takto to cítim. Dlho som sa rozhodoval, ktorého kandidáta si v prvom kole vyberiem, pretože aj Rada Procházku a Milana Kňažka považujem za ľudí schopných dobre vykonávať prezidentský úrad.

Uvedomujem si, že nikto z kandidátov nie je dokonalý. Veď ani my voliči nie sme dokonalí. Ale nakoniec sa treba rozhodnúť a treba voliť šancu na zmenu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto prosím a vyzývam všetkých svojich voličov a sympatizantov, aby v sobotu išli voliť.

Ja som sa rozhodol voliť Andreja Kisku.

Daniel Lipšic

Daniel Lipšic

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Predseda hnutia NOVA. Právnik, poslanec NR SR, bývalý minister vnútra SR (2010-2012), bývalý minister spravodlivosti SR (2002-2006). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenépolitika

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu