reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniel Lipšic

Daniel Lipšic

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Predseda hnutia NOVA. Právnik, poslanec NR SR, bývalý minister vnútra SR (2010-2012), bývalý minister spravodlivosti SR (2002-2006). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenépolitika

reklama

politika

Kto škodí Slovensku?

Daniel Lipšic

Kto škodí Slovensku?

Tak som sa dozvedel z denníka Sme, že škodím Slovensku. Tým, že som dal podnet na zrušenie privatizácie PPC, pri ktorej štát preukázateľne prišiel o miliardy korún. Chvíľu som neveril vlastným očiam. Doteraz som si totiž myslel, že Slovensku škodia tí, ktorí kradnú pri privatizácii. Ale podľa Konštantína Čikovského škodia tí, ktorí chcú, aby zlodeji ukradnuté peniaze štátu vrátili.

  • 6. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 463x
  • 61
Gorila a Kačka 3: Kde by bola Penta bez obchodov so štátom?

Daniel Lipšic

Gorila a Kačka 3: Kde by bola Penta bez obchodov so štátom?

Dnes som na generálnej prokuratúre podal podnet na určenie neplatnosti privatizácie 90 percent akcií spoločnosti Paroplynový cyklus, a.s. (PPC). Túto spoločnosť v roku 2004 sprivatizovala Penta. Návrh na zrušenie privatizácie PPC som dal na základe skutočností zistených pri vyšetrovaní spisu Gorila.

  • 5. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 444x
  • 82
O Gorile a Kačke II. (Kto najlepšie vyperie špinavé peniaze?)

Daniel Lipšic

O Gorile a Kačke II. (Kto najlepšie vyperie špinavé peniaze?)

V prvej časti tohto blogu som porovnával niektoré pasáže Gorily s realitou. Týkali sa spoločnosti HM Invest a spôsobu, akým Jaroslav Haščák a Jirko Malchárek v medializovanom spise plánovali zlegalizovať 329 miliónov korún, ktoré mal exminister hospodárstva získať z provízií. V druhej časti by som rád upozornil na ďalšie zaujímavé súvislosti so spomínanou firmou.

  • 27. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 18 411x
  • 125
O Gorile a Kačke I. (Vyplatil Haščák Malchárkovi provízie?)

Daniel Lipšic

O Gorile a Kačke I. (Vyplatil Haščák Malchárkovi provízie?)

V uplynulých týždňoch som strávil medzi ľuďmi v regiónoch pomerne veľa času. Jednou z najčastejších tém, na ktoré sa ma pýtali bola kauzu Gorila. Ako minister vnútra, ktorý zriadil vyšetrovací tím, žiaľ na viaceré otázky nemôžem odpovedať.  Na overenie niektorých informácií sa však stačí pozrieť na otvorené zdroje, ktoré sú voľne dostupné na internete. Skúsim vám v dvoch na seba nadväzujúcich  blogoch priblížiť, ako si ktorýkoľvek občan môže jednoducho porovnať niektoré skutočnosti z Gorily s realitou a urobiť si názor na aktérov kauzy.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 24 483x
  • 97
reklama
SkryťZatvoriť reklamu